Cookies brukes til måling, annonsering og optimalisering. Ved å fortsette å bruke vår hjemmeside aksepterer du samtidig vår bruk av cookies.

  • Untitled Document
     
       

    Norges mest kjøpte ladbare hybrid får en stor oppgradering

       
      

    Nye Mitsubishi Outlander ladbar hybrid har oppgradert batteripakke, og har blitt enda mer elbil. Bilen byr på økt kjøreglede gjennom mange oppgraderinger av design, eksteriør og innvendig, samt en rekke tekniske forbedringer.

    Nye Outlander ladbar hybrid har allerede rukket å begeistre norske biljournalister: "Ingen ladbar hybrid er i nærheten av å gi mer for pengene" (Autofil 10/2018), mens DinSide gir terningkast 5

    ENDA MER ELBIL - BEDRE YTELSE

    Batteriet er oppgradert, og har fått økt ytelse og kapasitet (13,8 kw). Dette gir opptil hele 54 kilometer rekkevidde som elbil i henhold til den nye og mer realistiske co2mpas//NEDC målemetoden. Du kan dermed kjøre på ren elektrisitet i hverdagen, samtidig som du slipper rekkeviddeangst når du skal på langtur.

    Ny bensinmotor på 2,4 liter gir gode ytelser når du trenger det til smidig kjøring. Til sammen har bilen 230 hestekrefter, og 0-100 km/t gjøres unna på respektable 10,5 sekunder.  

    ØKT KJØREGLEDE

    Outlander ladbar hybrid har fått to nye kjøremoduser, Sport Mode og Snow Mode. Sport Mode gir mer direkte kontroll og økt kjøreglede. I Snow Mode optimaliseres veigrepet på glatt underlag for tryggest mulig kjøring, noe vi nordmenn setter stor pris på.

    Rattutvekslingen, hjulopphenget og bremser er oppgradert. Toppmodellen S Edition får stivere karosseristruktur. Nye dekk av merket Yokohama kommer på nye 18 tommers lettmetallfelger.

     DESIGN- OG EKSTERIØR-OPPGRADERINGER

    Ny fantastisk lyspakke med LED-lys på nær-og fjernlys sikrer meget godt lys på mørke høstkvelder. Bi-LED blir standard på Intense+, Instyle+ og S Edition. Bilens front er fornyet, med bredere grill, støtfanger og nye hovedlamper, og rektangulære tåkelysinnfatninger.

    Takspoileren bak er ny og større, noe som gir mer effektiv aerodynamikk og lengre profil. Nedre del på støtfangeren bak er også ny. 

    INNVENDIGE FORBEDRINGER

    Dynamiske og velformede seter gir bedre støttefunksjon enn tidligere. Toppmodellen S Edition har nye eksklusive skinnseter i diamantutførelse med enda bedre sidestøtte for kropp og ben. 

    Instrumentpanelet er nydesignet og lettlest. I baksetet får passasjerene økt komfort med luftventiler og USB-uttak. Ytterligere lydisolering gir et lavt støynivå inne i bilen, selv i høye hastigheter.

    TEKNISKE FORBEDRINGER

    Du kan lytte til radio, og bruke klimaanlegg og andre elektriske komponenter mens bilen står til lading. Batteridekslet er byttet til ståldeksel, det er lagt til resonator til luftfilterboksen og stivheten på overflaten er økt. Det er lagt til bakplate på lyddemper, og ett ekstra lag på eksosmanifolden.

    PRISER PER 1.8.2018

    Outlander PHEV er avgiftsvinneren, og en av få ladbare hybrider som unngikk avgiftsøkning 1.7. 

    Kampanjepriser

    Kampanjepris gjelder t.o.m 31.10.18. Veiledende pris med 18.750 kroner i rabatt. 

    Invite 435.800, Kampanjepris: kr. 417.000,-

    Intense+ 465.800,- Kampanjepris: kr. 447.000,-

    Instyle+  490.800,- Kampanjepris: kr. 472.000,-

    S Edition 510.800,- Kampanjepris: kr. 492.000,-

    Leasing: se egne priser for leasing her.


    Prisene er inklusive en unik 7 år/ 140 000 km garanti og understellsbehandling til en verdi av kr 1950,-. Prisene er veiledende og levert forhandler i Drammen. Frakt og leveringsomkostninger til lokal forhandler kommer i tillegg. Prisene kan endres uten forutgående varsel og vi tar forbehold om feil og endringer.

    FOR Å AVTALE PRØVEKJØRING eller bestille kan du KONTAKTE EN FORHANDLER  - vi har biler på lager og leveringstiden er kort. 

    Les også:

       
  • prøvekjør5
  • Anders Hagen

    Rallyekspert lar seg imponere

    Anders Hagen tester nye Outlander PHEV

  • lommeboka4
  • Dynamic Shieldstatic phev1

    Den sorte frontgrillen med sorte detaljer gir et sporty inntrykk og pakkes inn med et beskyttende design fra høyre, venstre og nedenfra. 

    Grill
    grill phev19

    Grillen har fått en ren og solid overflate, med mørke sølvfargede bikubeutførelser i bakgrunnen.

    Lamperlamper phev19

    Lampene har fått nye Bi-LED lys, og nytt teknisk design, hvor det dannes en horisontal linje som går i takt med grillen.

     

    Tåkelysrammertåkelysrammer phev19

    Tåkelysene har blitt dratt ut til sidene, og med en ramme i sølv som rammer lysene inn. Dette skaper et kult utseende, med rette kanter som står i stil til Dynamic Shield.

    Felgerfelger phev19

    Med nytt utseende må også nye felger komme med. Kvalitet og sporty uttrykk med smalere eier i to-tone kontrast.

    Takspoilertakspoiler phev19

    Outlander PHEV 2019 har fått en ny takspoiler med er mer aerodynamisk og gir bilen en lengre profil.

     



  • Helt nye seternye seter s edition

    Dynamiske og velformede seter gir langt bedre støttefunksjon enn før, samtidig som premium-følelsen er blitt enda sterkere*.
    *Nye seter gjelder S Edition

    Ny midtkonsollbryterkontrollbryter snow/sport

    Ny bryter plassert i midtkonsollen. Kontrollbryter som lar deg velge mellom ulike 4WD modier, og "SPORT"-knapp som lar deg velge PHEVs sprekeste og mest responsive kjøremodus noensinne.

    Egne lufteventilerlufteventiler bak

    Baksetet er i 2019 modellen nå enda mer behagelig å oppholde seg i. Nå med egne lufteventiler som kan justeres og tilpasses etter ønske.

    EV -knapp flyttetev_normal

    EV-knappen er nå flyttet til området ved girspaken.


    Nydesignet instrumentpanelintrumentpanel1

    Instrumentpanelet har også fått flere forbedringer:
    EL ytelses display 
    Motor (kW) display
    Ready Off posisjon
    Regenerering kraft display område

    Atmosfæredashboard

    Med nye sølvfargede rammer og bruk av nytt og uttrykksfullt kvalitetsmateriale blir atmosfæren i 2019-modellen til å ta og føle på.



  • Bensinmotor bensinmotor

    PHEV har nå fått en 2,4L Atkinsons Cycle bensinmotor.
    Maks moment: +10%
    Maks ytelse: +10%

    Bakmotor (EL)batteri

    Den elektriske motoren bak har fått en økt maks ytelse på +10kW

    Generator 

    Oppgradering av battericeller har økt batterikapasiteten og maks ytelse.

    Maks ytelse: +10%

    I tillegg til oppgraderingsendringer i ytelse har generatoren fått et nytt deksel og PTC varmer* som gjør det mulig å kjøre på ren elektrisitet helt ned til 40 kuldegrader.

    *avhenger av utstyrsnivå

    Fremdriftsbatteri

    Batterikapasitet: +15%
    Maks ytelse: +10%


      


Kontakt en forhandler for service