Cookies brukes til måling, annonsering og optimalisering. Ved å fortsette å bruke vår hjemmeside aksepterer du samtidig vår bruk av cookies.
  • nye OPHEV banner

    5 gode grunner

    1. Forbedret batteripakke
    2. Ny og sterkere motor
    3. S-AWC firehjulstrekk
    4. Garanti 7 år/140.000 km
    5. Fantastisk ny lyspakke
  • Outlander PHEV MY17:

    Loading

    Pris fra:

    435 800kr

    Outlander PHEV MY17 Invite Ladbar hybrid 4WD 2.4 liter 230 HK

    Pris fra 435 800kr

    Veiledende pris levert forhandler i Drammen inklusive leveringskostnader. Frakt til forhandler utenfor Drammen kommer i tillegg.

    0 PRODUCTS IN COMPARISON

    Close

    You Cannot Select More Than 5 Cars

discover more
  • Brosjyrer og priser

  • Forhandlersøk
  • App til Outlander PHEV

    Mitsubishi Remote Control

    Fjernstyr ladetider og klimakontrollen

  • SDA Outlander PHEV

    Ny bil med SDA?

    Last ned appen til Smartphone Link Display Audio

  • 7 års promo phev side

    7 års norgesgaranti

    eller 140.000 km, kun i Norge

  • Untitled Document
     
       

    Norges mest kjøpte ladbare hybrid får en stor oppgradering

       
      

    Nye Mitsubishi Outlander ladbar hybrid har oppgradert batteripakke, og har blitt enda mer elbil. Bilen byr på økt kjøreglede gjennom mange oppgraderinger av design, eksteriør og innvendig, samt en rekke tekniske forbedringer.

    Nye Outlander ladbar hybrid har allerede rukket å begeistre norske biljournalister: "Ingen ladbar hybrid er i nærheten av å gi mer for pengene" (Autofil 10/2018), mens DinSide gir terningkast 5

    ENDA MER ELBIL - BEDRE YTELSE

    Batteriet er oppgradert, og har fått økt ytelse og kapasitet (13,8 kw). Dette gir opptil hele 54 kilometer rekkevidde som elbil i henhold til den nye og mer realistiske co2mpas//NEDC målemetoden. Du kan dermed kjøre på ren elektrisitet i hverdagen, samtidig som du slipper rekkeviddeangst når du skal på langtur.

    Ny bensinmotor på 2,4 liter gir gode ytelser når du trenger det til smidig kjøring. Til sammen har bilen 230 hestekrefter, og 0-100 km/t gjøres unna på respektable 10,5 sekunder.  

    ØKT KJØREGLEDE

    Outlander ladbar hybrid har fått to nye kjøremoduser, Sport Mode og Snow Mode. Sport Mode gir mer direkte kontroll og økt kjøreglede. I Snow Mode optimaliseres veigrepet på glatt underlag for tryggest mulig kjøring, noe vi nordmenn setter stor pris på.

    Rattutvekslingen, hjulopphenget og bremser er oppgradert. Toppmodellen S Edition får stivere karosseristruktur. Nye dekk av merket Yokohama kommer på nye 18 tommers lettmetallfelger.

     DESIGN- OG EKSTERIØR-OPPGRADERINGER

    Ny fantastisk lyspakke med LED-lys på nær-og fjernlys sikrer meget godt lys på mørke høstkvelder. Bi-LED blir standard på Intense+, Instyle+ og S Edition. Bilens front er fornyet, med bredere grill, støtfanger og nye hovedlamper, og rektangulære tåkelysinnfatninger.

    Takspoileren bak er ny og større, noe som gir mer effektiv aerodynamikk og lengre profil. Nedre del på støtfangeren bak er også ny. 

    INNVENDIGE FORBEDRINGER

    Dynamiske og velformede seter gir bedre støttefunksjon enn tidligere. Toppmodellen S Edition har nye eksklusive skinnseter i diamantutførelse med enda bedre sidestøtte for kropp og ben. 

    Instrumentpanelet er nydesignet og lettlest. I baksetet får passasjerene økt komfort med luftventiler og USB-uttak. Ytterligere lydisolering gir et lavt støynivå inne i bilen, selv i høye hastigheter.

    TEKNISKE FORBEDRINGER

    Du kan lytte til radio, og bruke klimaanlegg og andre elektriske komponenter mens bilen står til lading. Batteridekslet er byttet til ståldeksel, det er lagt til resonator til luftfilterboksen og stivheten på overflaten er økt. Det er lagt til bakplate på lyddemper, og ett ekstra lag på eksosmanifolden.

    PRISER PER 1.8.2018

    Outlander PHEV er avgiftsvinneren, og en av få ladbare hybrider som unngikk avgiftsøkning 1.7. 

    Kampanjepriser

    Kampanjepris gjelder t.o.m 31.10.18. Veiledende pris med 18.750 kroner i rabatt. 

    Invite 435.800, Kampanjepris: kr. 417.000,-

    Intense+ 465.800,- Kampanjepris: kr. 447.000,-

    Instyle+  490.800,- Kampanjepris: kr. 472.000,-

    S Edition 510.800,- Kampanjepris: kr. 492.000,-

    Leasing: se egne priser for leasing her.


    Prisene er inklusive en unik 7 år/ 140 000 km garanti og understellsbehandling til en verdi av kr 1950,-. Prisene er veiledende og levert forhandler i Drammen. Frakt og leveringsomkostninger til lokal forhandler kommer i tillegg. Prisene kan endres uten forutgående varsel og vi tar forbehold om feil og endringer.

    FOR Å AVTALE PRØVEKJØRING eller bestille kan du KONTAKTE EN FORHANDLER  - vi har biler på lager og leveringstiden er kort. 

    Les også:

       
  • NYUTVIKLEDE SIKKERHETSFUNKSJONER

    Technology for all around safety

    Teknologi som gjør kjøreturen tryggere

    Outlander PHEVs avanserte sikkerhetssystemer og intelligente teknologi gjør kjøreturen tryggere. Blindsonevarsler (BSW) bruker radarsensorer på bakre støtfanger for å oppdage kjøretøy i din bakre blindsone, mens varselet for kryssende trafikk bak (RCTA) oppdager kjøretøy i bevegelse i nærheten når bilen står i revers. Denne teknologien er spesielt nyttig på uoversiktlige parkeringsplasser. 

    NYE SIKKERHETSFUKSJONER

    Blind Spot Warning (BSW)

    Blindsonevarsel (BSW)

    Denne sikkerhetsfunksjonen bruker radarsensorer i bakre støtfanger for å oppdage kjøretøy i bakre blindsone, på høyre og venstre side. Sensorene oppdager kjøretøy på opptil omtrent 70 meters avstand, avhengig av farten du kjører i. Et ikon kommer til syne på instrumentpanelet når BSW er aktivert. Når et kjøretøy oppdages, vil man høre en alarmlyd (hvis blinklyset er på) og et varsellys vil blinke i speilet på den aktuelle siden.

    Merk: Systemet er kun ment som et supplement og det vil ikke varsle deg om samtlige kjøretøy i alle situasjoner. Vennligst ikke stol utelukkende på dette systemet mens du kjører. I enkelte tilfeller kan det være at blindsonevarselet ikke fungerer som normalt, avhengig av trafikk, vær, tilstanden på underlaget/veien eller andre gjenstander i og ved veibanen. Alarmlyden vil kun gå av hvis blinklyset er aktivert. Sjåfører er selv full ut ansvarlige for egen sikker kjøring. Grafikken på bildene på denne siden er kun brukt som en illustrasjon og representerer ikke hvordan de faktiske sensorene opererer. Vennligst se instruksjonboken for ytterligere informasjon.

    Rear Cross Traffic Alert (RCTA)

    Ryggeradar med varsling av sidetrafikk (RCTA)

    Et ikon kommer tilsynet på instrumentpanelet når RCTA er aktivert. Hvis radarsensorene i bakre støtfanger oppdager et kjøretøy i bevegelse i nærheten mens bilen står i revers, vil man høre en alarmlyd og et varsellys vil blinke i begge sidespeilene.

    Merk: stol ikke utelukkende på dette systemet, da enkelte kjøretøy kan forbli uoppdaget under visse forhold. Sjåfører er selv fullt ut ansvarlige for egen sikker kjøring.

    Euro NCAP 5-Star

    Euro NCAP 5 Stjerner

    Outlander PHEV fikk 5 stjerner i Euro NCAP 2013 og ble tildelt Euro NCAP Advanced-prisen i 2013 for FCM-systemet..

    AKTIV SIKKERHET

    Forward collision Danger of collision

    Nødbremsesystem (FCM)

    Hjelper til å forhindre frontkollisjon eller redusere skaden hvis kollisjon er uunngåelig. Kjøretøy og fotgjengere oppdages via kamera og radar.

    Merk: FCM og ACC er kun ment som et supplement. Vennligst kjør forsiktig og stol aldri utelukkende på disse systemene mens du kjører. I enkelte tilfeller vil ikke FCC og ACC bli aktivert. Vennligst les instruksjonboken nøye og vær klar over systemenes begrensninger. FCM og ACC fungerer når et kjøretøy befinner seg foran ditt kjøretøy. FCM er også utviklet for å kunne oppdage fotgjengere, men i enkelte tilfeller eller situasjoner vil det ikke fungere. Nødbremsing blir aktivert for kjøretøyet foran deg nå du kjører i omtrent 5km/t til 80km/t, og for fotgjengere foran deg når du kjører i omtrent 5km/t til 65 km/t. Siden FCM ikke har funksjonalitet for å holde bremsen nede, slippes bremsen etter omtrent 2 sekunder etter at bilen har stoppet. For å hindre at bilen ruller etter dette, må sjåføren selv bremse. I enkelte tilfeller vil ikke FCM fungere, f.eks. hvis sjåføren foran deg gjør en unnamanøver eller foretar en kraftig akselerasjon. ACC vil kunne oppfatte situasjonen feilaktig avhengig av type kjøretøy i front og dets tilstand, værforhold og tilstanden på underlaget. I tillegg vil systemet ikke kunne bremse ned tilstrekkelig hvis kjøretøyet foran bråbremser eller et annet kjøretøy plutselig kutter inn foran deg i kjørebanen. Kontakt din nærmeste Mitsubishi-forhandler hvis du har ytterligere spørsmål om systemene. 

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Adaptiv Cruise Control (ACC)

    Opprettholder en valgt distanse mellom din bil og bilen foran ved hjelp av radar. Øker sikkerheten og din trygghet. Spesielt nyttig ved køkjøring på motorveien. Bildet viser multifunksjonsdisplayet med ACC aktivert.

    No vehicle in front

    Ingen kjøretøy foran på veien

    Farten du har programmet opprettholdes selv om du fjerner foten fra gasspedalen. 

    Adaptipe Cruise Control System (ACC)

    Kjøretøy foran på veien

    Avstanden du har satt mellom kjøretøyene opprettholdes.

    No vehicle in front

    Kjøretøy foran på veien (senker farten/stopper)

    Når kjøretøyet foran på veien senker farten eller stopper, vil ACC senke farten på eller stoppe din bil tilsvarende.  

    FILSKIFTEVARSLER (LDW)

    AUTOMATISK FJERNLYS

    LANE DEPARTURE WARNING (LDW)

    Funksjonalitet som gjør at en lyd høres og en advarsel vises hvis kjøretøyet driver over i en annen fil uten at blinklyset er aktivert.  

    Merk: Filskiftevarsler er ikke utviklet for å gjøre risikoen ved å ikke følge med på veien foran deg eller kjøre i dårlig vær, mindre. Styr bilen som du alltid har gjort og kjør forsiktig. Systemet vil ikke kunne oppdage ulike filer på veien under alle forhold. Vennligst se instruksjonboken for ytterligere informasjon.

    LDW indication on multi-information display

    Ikon for filskiftevarsel (LDW) i multifunksjonsdisplayet.

    Automatic high beam

    For å øke sikkerheten og komforten ved å kjøre i mørket, vil fjernlysene automatisk slå seg av når kjøretøy oppdages på veien foran, og slå seg på igjen slik at du ikke trenger å flytte hendene fra rattet for å operere lysene manuelt.

    360 GRADERS KAMERA (MULTI AROUND MONITOR)

    Bildene fra kameraene montert foran, bak og på sidene av bilen kan vises i ulike kombinasjoner (inkludert fugleperspektiv) for å hjelpe deg å avdekke blindsoner og for å hjelpe deg å parkere tryggere.

    Camera positions

    Kamera posisjoner.


    Rear view + Bird's-eye view

    Ryggekamara + fugleperspektiv


    Ultrasonic misacceleration Mitigation System (UMS)

    Ultrasonic misacceleration Mitigation System (UMS)

    For å hindre kollisjon under parkering vil et lydvarsel høres og en advarsel vises på instrumentpanelet hvis sensorene foran eller bak oppdager hindringer. Motorkraften vil også bli kontrollert hvis du plutselig akselererer ved en feil.

    Motorkraften vil kontrolleres: 

    •  Når en kjører i 0-10 km/t (ikke i posisjon N eller P)
    •  Når hindringer eller andre kjøretøy er innenfor omtrent 4 meters avstand
    •  Når gasspedalen trykkes hardt eller brått ned
    •  Når sjåføren ikke styrer for å unngå hindring/kjøretøy

    Merk: Systemet er kun ment som en supplement og vil ikke hindre kollisjon ved feilakselerasjon i alle tilfeller. Vennligst kjør forsiktig og stol ikke utelukkende på systemet når du kjører. For å forhindre at UMS vil kontrollere motorkraften under normal kjøring i røft terreng, vil systemet automatisk deaktiveres og UMS OFF vil vises i displayet når FCM (nødbremsesystem) eller ASC (aktiv stabilitetskontroll) er skrudd av. Ingen systemer stopper bilen helt via automatisk bremsing. Bilen vil fortsette sakte forover, selv når motorkraften kontrolleres. Systemet vil ha problemer med å fange opp nettinglignende eller spisse objekter som ikke skaper nok refleksjon for sensorene. UMS stopper ikke bilen permanent. Sjåføren må selv trykke ned bremsen for å stoppe helt. Bildebruken på denne siden er kun ment som en illustrasjon, og representerer ikke hvordan systemet fungerer. Vennligst se instruksjonboken for ytterligere informasjon.

    Active Stability Control (ASC)

    Aktiv stabilitetskontroll (ASC)

    Hvis et hjul mister grepet på en glatt overflate eller i en sving, vil ASC-systemet automatisk justere motorkraften og bremsekraften til de ulike hjulene for å hjelpe til å gjenvinne kontroll over bilen og unngå skrens. 

    Merk: ASC er kun ment som et supplement. Vennligst kjør forsiktig og stol aldri utelukkende på systemet. Påse at samme type og størrelse dekk brukes på alle fire hjulene.

    Hill Start Assist (HSA)

    Bakkestarassistent (HSA)

    Med bakkestartassistent er det enkelt å starte i motbakke. Når systemet oppdager en helning, vil systemet automatisk holde på bremsen til du møter med clutchen på varianter med manuelt gir, eller går fra brems til gasspedal på automatgirede varianter. 

    Merk: Systemet må ikke sees på som en erstatning for det å kjøre sikkert. Stol aldri utelukkende på funksjonaliteten når du kjører bratte bakker. Kjøretøyet kan rulle bakover hvis det er stor vekt på bremsen, eller hvis veien er veldig bratt eller glatt. Funksjonaliteten er ikke designet for å holde kjøretøyet i posisjon i mer enn 2 sekunder. Ikke stol på systemet som en erstatning for å trykke ned bremsen. Vennligst se instruksjonboken for ytterligere informasjon. 

    Auto Dimming Rear View Mirror

    Automatisk dimbart speil

    Det elektrokromatiske speilet reduserer automatisk gjenskinn fra biler bak deg.

    AYC (Active yaw control)

    AYC (Active yaw control)

    Optimaliserer kraftfordelingen front-bak, basert på informasjon fra sensorer som måler vinkel på ratt, hastighet, bremsing og G-krefter i en sving, slik at stabilitet og grep opprettholdes i større grad etter sjåførens ønske.

    ABS (Anti-lock braking system)

    ABS med EBD 

    ABS (blokkeringsfrie bremser) hindrer hjulene fra å låse seg under nødbremsing slik at du beholder kontroll over styringen, selv på glatte veier. EBD (elektronisk bremsekraftfordeler) distribuerer bremsekraften til alle fire hjulene for å minimere bremselengden.

    PASSIV SIKKERHET

    7 SRS Airbags

    7 SRS kollisjonsputer

    Outlander PHEV er tilgjengelig med opptil 7 SRS kollisjonsputer som jobber sammen med det kraftige RISE sikkerhetskarosseriet for å absorbere og lede bort kraften ved en kollisjon.

    RISE Body

    RISE sikkerhetskarosseri

    For å beskytte deg og dine passasjerer, har Outlander et solid RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) karosseri som er konstruert med høyfast stål og som sprer kraften fra en kollisjon i alle retninger, samtidig som det senker den totale vekten.

  • LADBAR HYBRID MED 4WD

    MORGENDAGENS EFFEKTIVITET I DAG

    Experience the power of gliding

    En uslåelig kombinasjon med to elmotorer og S-AWC

    1. Twin Motor 4WD og S-AWC
    To separate el-motorer på front- og bakaksel gir en utrolig effektfull 4WD-ytelse med S-AWC som sikrer stabilitet og intuitiv håndtering av bilen.
    2. 2.4-liters bensinmotor
    Den kraftige og svært effektive motoren sikrer svært lave CO2-utslipp.
    3. Generator
    Generatoren med svært høy ytelse gjør om kraft fra bensinmotoren til elektrisitet for å lade opp fremdriftsbatteriet og assistere elmotorene ved behov.
    4. Kontrollenheter for fremre og bakre elmotorer (PDU og EMCU)
    Disse intelligente kontrollenhetene bidrar til økt energieffektivitet og optimal kontroll på elmotorene. Elmotorene leverer maksimalt turtall umiddelbart noe som gjør at de utkonkurrerer en 3-liters bensinmotor.
    5. Fremdriftsbatteri
    Batteriet er plassert på undersiden av bilen for å maksimere plassen innvendig. Plasseringen bidrar også til å skape et lavt og sentrert tyngdepunkt, som bidrar til økt sikkerhet og en enklere og bedre håndtering av bilen.

    PHEV's efficiency

    PHEVs effektivitet

    Det innovative PHEV-systemet skåner miljøet, reduserer drivstofforbruket og CO2-utslipp med kjøring på ren elektrisitet. Eliminer drivstofforbruket og CO2-utslipp med 100% elektrisk kjøring. Er bilen fulladet ved oppstart, vil det for kjørelengder på under 100 km med normal kjøring være enkelt å oppnå meget lave forbrukstall. Faktisk så er forbrukstall oppgitt til så lavt som 1,8 liter/100 km (NEDC/CO2MPAS).

    Electric driving

    Elektrisk kjøring

    Helelektrisk kjøremodus
    Elmotorene driver bilen ved bruk av strøm fra fremdriftsbatteriet, noe som eliminerer drivstofforbruk og CO2-utslipp. I helelektrisk kjøremodus kjører bilen stille, rent og kraftfullt. Maksimal hastighet i elektrisk modus er 120 km/t.

    Hybrid driving

    Seriehybrid kjøring

    Elektrisk kraft + motorkraft
    Elmotorene driver bilen med elektrisitet generert av bensinmotoren. Bensinmotoren genererer elektrisitet når batterinivået er lavt og for å øke tilgjengelig kraft ved forbikjøringer eller bratte stigninger.

    Hybrid driving

    Parallellhybrid kjøring

    Bensinmotor + assistanse fra elmotorer
    Bensinmotoren driver bilen og får assistanse fra elmotorene foran og bak ved behov.

    Regenerative braking level selector

    Nivåvelger for regenerativ bremsing (hendler)

    Nivåvelgeren for regenerativ bremsing er plassert på rattet slik at du enkelt kan justere graden av bremsing på seks forskjellige nivåer*. 

    *Foruten når adaptiv cruise control er aktivert eller fremdriftsbatteriet allerede er fulladet.

    STØTTESYSTEMER FOR MER ØKONOMISK OG MILJØVENNLIG KJØRING

    ECO Drive support system

    ECO-poeng

    ECO-poengene som vises i displayet gir en følelse av tilfredshet for PHEV-eiere. Jo morsommere og mer inspirerende det er å kjøre miljøvennlig, jo mer miljøbevisste vil folk bli.

    ECO Drive support system

    ECO-modus

    Knappen for ECO-modus gjør at bilens aircondition opererer ekstra energieffektivt samtidig som akselerasjon modereres for å begrense drivstofforbruket.

    ECO Drive support system

    Eksempler på bruk av kjøremodus og støttesystemer for å maksimere kjøregleden.

    LADING

    Charging

    Lading

    ENKEL LADING HJEMME ELLER PÅ FARTEN                      
    Du kan enkelt koble Outlander PHEV til et strømuttak hjemme for å lade fremdriftsbatteriet. Det tar omtrent 5,5 timer* å lade batteriet fullt opp hjemme med den innebygde laderen og medfølgende ladekabelen, mens hurtiglading på en hurtigladestasjon tar kun 25 minutter (opptil 80% kapasitet). Ladestatus vises på bilens instrumentpanel.

    *Med 230V/10A strømuttak. 5,5 timer med 230V/8A strømuttak.

    Regular charging

    Normal lading

    Praktisk og enkel lading hjemme. En full opplading tar omtrent 5,5 timer.

    Quick charging

    Hurtiglading

    På farten kan hurtiglading brukes for å spare tid. Hurtiglading opp til 80% av batteriets kapasitet tar omtrent 25 minutter.

    Public charging

    Offentlige ladestasjoner

    Tilgjengeligheten av CHAdeMO-ladestasjoner over hele Europa oppdateres jevnlig på http://www.chademo.com/wp/ 

    KOMFORT

    KJØREKOMFORT OG STABILITET

    Reduced body vibration

    Redusert vibrasjon

    En jevnere og mer komfortabel kjøreopplevelse ble sikret ved å redusere vibrasjonen fra batteripakken og den bakre elmotoren skapt gjennom støy og vibrasjoner fra veien.

    Riding comfort, driving stability


    Forsterket stivhet og fornyet fremre travers sikrer en mer stabil kjøreopplevelse med en mer responsiv håndtering.

    Riding comfort, driving stability

    Karosseri

    Karosseristivheten ble forbedret ved å forsterke demperfestene, noe som også gir en mer presis demping.

    Front suspension

    Fremre dempere

    Fremre dempere har fått en forbedret stivhet, noe som bidrar til at responsen på styring og demping bedre matcher sjåførens intensjoner.

    Rear suspension

    Bakre dempere

    Sylindrene til de bakre støtdemperne er større for en mer stabil kjøreopplevelse. Optimalisert dempeegenskaper bidrar også til økt stabilitet.

  • Dynamic Shieldstatic phev1

    Den sorte frontgrillen med sorte detaljer gir et sporty inntrykk og pakkes inn med et beskyttende design fra høyre, venstre og nedenfra. 

    Grill
    grill phev19

    Grillen har fått en ren og solid overflate, med mørke sølvfargede bikubeutførelser i bakgrunnen.

    Lamperlamper phev19

    Lampene har fått nye Bi-LED lys, og nytt teknisk design, hvor det dannes en horisontal linje som går i takt med grillen.

     

    Tåkelysrammertåkelysrammer phev19

    Tåkelysene har blitt dratt ut til sidene, og med en ramme i sølv som rammer lysene inn. Dette skaper et kult utseende, med rette kanter som står i stil til Dynamic Shield.

    Felgerfelger phev19

    Med nytt utseende må også nye felger komme med. Kvalitet og sporty uttrykk med smalere eier i to-tone kontrast.

    Takspoilertakspoiler phev19

    Outlander PHEV 2019 har fått en ny takspoiler med er mer aerodynamisk og gir bilen en lengre profil.

     



  • Helt nye seternye seter s edition

    Dynamiske og velformede seter gir langt bedre støttefunksjon enn før, samtidig som premium-følelsen er blitt enda sterkere*.
    *Nye seter gjelder S Edition

    Ny midtkonsollbryterkontrollbryter snow/sport

    Ny bryter plassert i midtkonsollen. Kontrollbryter som lar deg velge mellom ulike 4WD modier, og "SPORT"-knapp som lar deg velge PHEVs sprekeste og mest responsive kjøremodus noensinne.

    Egne lufteventilerlufteventiler bak

    Baksetet er i 2019 modellen nå enda mer behagelig å oppholde seg i. Nå med egne lufteventiler som kan justeres og tilpasses etter ønske.

    EV -knapp flyttetev_normal

    EV-knappen er nå flyttet til området ved girspaken.


    Nydesignet instrumentpanelintrumentpanel1

    Instrumentpanelet har også fått flere forbedringer:
    EL ytelses display 
    Motor (kW) display
    Ready Off posisjon
    Regenerering kraft display område

    Atmosfæredashboard

    Med nye sølvfargede rammer og bruk av nytt og uttrykksfullt kvalitetsmateriale blir atmosfæren i 2019-modellen til å ta og føle på.



  • Bensinmotor bensinmotor

    PHEV har nå fått en 2,4L Atkinsons Cycle bensinmotor.
    Maks moment: +10%
    Maks ytelse: +10%

    Bakmotor (EL)batteri

    Den elektriske motoren bak har fått en økt maks ytelse på +10kW

    Generator 

    Oppgradering av battericeller har økt batterikapasiteten og maks ytelse.

    Maks ytelse: +10%

    I tillegg til oppgraderingsendringer i ytelse har generatoren fått et nytt deksel og PTC varmer* som gjør det mulig å kjøre på ren elektrisitet helt ned til 40 kuldegrader.

    *avhenger av utstyrsnivå

    Fremdriftsbatteri

    Batterikapasitet: +15%
    Maks ytelse: +10%


      


Discover more
  • Mitsubishi Garanti


    Norges-
    garanti

    GRATIS VEIASSISTANSE

    Nye Mitsubishi levert av autorisert forhandler kommer med omfattende garantier på opptil 7 år eller 140.000 km, avhengig av hva som først inntreffer, samt 5 års gratis veiassistanse (MAP). Kapasiteten på fremdriftsbatterier garanteres til 70% eller mer i 8 år eller 160.000 km, avhengig av hva som først inntreffer.

  • Service og vedlikehold - Mitsubishi


    Service og
    vedlikehold

    best mulig service

    Det er viktig for oss å kunne tilby så god service som overhodet mulig. For å sikre dette har alle våre autoriserte Mitsubishi-verksteder godt trente og riktig utstyrte medarbeidere som benytter seg av Mitsubishi originaldeler. Vi har til og med en prisgaranti for å sikre at bilen din får best mulig oppfølging.

  • PHEV sparekalkulator